Zielona Szkoła 2016 - galeria Drukuj

Pięciodniowa (30V-3VI) wycieczka szkolna: ,,Nauka i zabawa pod Tatrami’’  - miała na celu pokazanie nam urokliwych zakątków Podhala.  Trud podróży zrekompensowały nam liczne atrakcje i cudne widoki górskiego krajobrazu. ,,Tatry w rzeczywistości wyglądają lepiej niż na zdjęciach’’- tak powiedzieli nasi młodsi koledzy. Mieliśmy możliwość spoglądać co dzień na Kasprowy Wierch, Giewont i Gubałówkę. Dużo o Podhalu i folklorze dowiedzieliśmy się dzięki wizycie w Izbie Regionalnej u pana Adama Gąsienicy, który w sposób niezywkle dowcipny opowiedział o życiu górali, juhasów i zbójników.

Niezapomniane wrażenia w naszej pamięci zostały po wędrówkach górskich z panem Marcinem Nowakiem, który dodawał nam otuchy, gdy traciliśmy siły na szlaku. Wszystkim polecamy wyprawę Doliną Strążyską. Nieco trudniejszą trasą szliśmy na Halę Kondratową, a niektórzy zatrzymali się w schronisku na Kalatówkach. Pomimo dużego zmęczenia czuliśmy ogromną satysfakcję, że cel został osiągnięty. Wskazówka na przyszłość- nigdy nie wolno rezygnować z wcześniej ustalonych planów. Niebywałą gratką dla większości z nas był pobyt w termach w Bukowinie Tatrzańskiej oddalonej od Murzasichle o około 10 kilometrów. Każdy z nas szalał w wielu wyznaczonych dla nas miejscach, między innymi w trzech kolorowych zjeżdżalniach , rwącej rzece, krytej jaskini oraz jaccuzzi. Energię, którą zużyliśmy w wodzie szybko uzupełniliśmy zjadając pyszne ciasteczka przygototwane przez organizatorów z okazji Dnia Dziecka. Czas minął bardzo szybko i choć niektórzy nie raz uronili łzę z tęsknoty za rodzicami, ciężko było nam wyjeżdżać i wracać do Zagościńca. Do domu wróciliśmy uśmiechnięci i zadowoleni, z mnóstwem miłych wspomnień. Relacja: Weronika Kielczyk

Telefon zaufania

Rada Rodziców
Samorząd szkolny 2016/2017
Ankieta
Jak najchętniej spędzasz czas po szkole?